czwartek, 2 października 2014


Moje Hand Made 


Czasami w wolnej chwili lubię sobie coś porobić z tkanin. Są to rzeczy małe czasem większe ale wszystkie według mnie idealne bo sama je zrobiłam.  Teraz taka forma jest w Polsce jak i na świecie bardzo popularna. Można się spotkać z różnymi wyrobami zaczynając od biżuterii kończąc na meblach. Ja postanowiłam zająć się tematyką głównie dziecięcą.
Na razię robię to dla przyjemności ale po macierzyńskim myślę nad otworzeniem własnej firmy i sklepu internetowego.  Co z tego będzie to się okaże:)

A o to kilka z moich prac...

Filcowe chmurki z imionami dzieci. Cena 30zł.




A także mamy sówkę wykonaną z materiałów bawełnianych. Cena 45zł

I misie z imieniem dziecka:) Cena 25zł.


Literki z filcu. Cena 30zł do 4 literek każda dodatkowa literka 6zł



Na chwilę obecną mam tylko tyle zdjęć ale z czasem będę dodawać ich coraz więcej:)


Wykonuję takie oto wyroby na zamówienie jeśli ktoś chętny zapraszam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz