wtorek, 28 października 2014

MOJE BABY SHOWER


Odbyło się w 37 tygodniu ciąży. Dokładnie 15 października 2014 roku. Na spotkanie przyszło 12 koleżanek:) Którym od razu bardzo dziękuję za tak wspaniałą niespodziankę:) 
Więc jak pisałam imprezka była niespodzianką. Koleżanka pod pretekstem kupna sobie nowej sukienki na wesele swojej siostry wyciągnęła mnie z domu. Po drodze stwierdziła że wskoczymy na jakiś soczek do jednej z pobliskich knajpek.  Ku mojemu zaskoczeniu poszłyśmy do kącika który był przyozdobiony na różowo. Pomyślałam fajnie coś nowego zrobili. Usiadłyśmy i naglę słyszę z tyłu "NIESPODZIANKA". Odwracam się a tam dziewczyny z papierowymi torebkami w rękach. Było to cudowne uczucie :) 




Dziewczyny miały zaplanowane wszystko zaczynając od przekąsek kończąc na atrakcjach. 
Jak wspomniałam wszystko było w kolorze różowym z dodatkiem bieli. Wystrój cudny ale nie zrobiłam zdjęcia chyba przez ten szok co doznałam.




1.babeczki czekoladowe:) Pycha zamówione w cukierni CZERNIŚ

2. Kolorowe drinki dla dziewczyn które są bez brzuszków.
 3. Owoce smaczne i zdrowe:)

4. Kolorowe pożywne koktajle:)











A tutaj babeczki i torcik wykonania Moni z okazji mojego baby shower. Moniś dziękuję były pyszne i śliczne.










PÓŹNIEJ WSTAWIĘ RESZTĘ ZDJĘĆ I KOMENTARZY ODNOŚNIE CUDOWNEGO DNIA:)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz