czwartek, 6 listopada 2014

NO TO JESTEM JUŻ NA ŚWIECIE:)


Urodziłam się 1 listopada 2014 roku o godzinie 8:23. 
Mam 55cm i 3120g. Dostałam 10 punktów w skali Appgar.  
Otrzymałam prześliczne imię Lena. 



 Kiedy się urodziłam rodzice płakali ze szczęścia. Było to dla nich wielkie przeżycie. Pierwszy nasz kontakt był cudowny mogłyśmy się przytulić z mamą i dalej być blisko siebie. Panie pielęgniarki, położne jak i lekarze byli bardzo pomocni i bardzo mili dla mojej mamy. Mogła się do nich zwrócić z każdym problemem i pytaniem na które zawsze dostała wyczerpującą odpowiedź.
 Do domku wyszłyśmy po 4 dobach czyli 5.11.2014r. Przyjechał po nas tatuś. Był cały zestresowany i szczęśliwy że w końcu nas zabierze do domku. Do domku wróciłyśmy samochodem tatusia który jechał bardzo ostrożnie i powoli.
 Pierwszy dzień w domku był spokojny. Spotkałam się z moja straszą siostrą która pocałowała mnie w główkę. Tatuś pokazał mi mój pokój, moje łóżeczko oraz inne części naszego mieszkanka. Całe szczęście obyło się bez odwiedzin pierwszego dnia bo byłyśmy z mamą zmęczone. Całą noc spałam w swoim łóżeczku. Wstałam w nocy 3 razy na cyca.
A najlepiej mi i tak u mamusi w łóżeczku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz