wtorek, 30 grudnia 2014

Hej Kochani:)
Dawno mnie nie było z powodu braku czasu ale już wróciłam i zamierzam dalej prowadzić bloga:)

Otóż ostatni czas był dla mnie bardzo intensywny. Dziewczynki zapoznawały się ze sobą i uczyły wspólnego życia. Oliwka miała problemy z zazdrością które skutecznie udało nam się już opanować. Lenka natomiast miała problemy z kolkami i o dziwo najlepszy okazał się espumisan w kroplach. Tak tak też byłam w szoku że nie te inne drogie preparaty z Niemiec a właśnie espumisan.

Lenka rozwija się bardzo dobrze ma już skończone 7 tygodni. Naczyniak stopniowo się zaczyna wchłaniać. Byliśmy z córcią na konsultacji u najlepszego specjalisty w polsce który dał nam nadzieję na zlikwidowanie go w całości. Także jest nadzieja:)

Święta minęły także w szalonym tempie. 25.12.2014 odbył się Chrzest Święty Lenki. Goście dopisali pogoda też a córcia spała całą mszę:) 


A ja zajęłam się czymś nowym. Zaczęłam projektować ubranka dla dzieci. Zamówiłam już materiały i wkrótce pochwalę się swoimi wyrobami. 

Mam nadzieję że sponsorzy już wysłali do wszystkich zwycięzców nagrody jeśli nie od razu proszę o kontakt ze mną na maila.

Jak się ogarnę to zorganizuję jakiś konkursik tylko tym razem sama przygotuję nagrody:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz